Powered By Blogger

2 Ocak 2015 Cuma

Artık sadece beni güldürüyorsun, ağlamıyorum artık. Çok sıkıldım ya konun açılınca bile sıkılıyorum. Ne bilim önceleri sürekli senden söz etmek isterdim ama şimdi içim daralıyor. Kene gibi yapıştın hayatıma ve bu artık çok sıkıyor. Sene sonunu iple çekiyorum. Galiba bekleyemicem sene sonunu. İlk yazdıklarıma bakıyorum ne kadar saf bir aşıkmışım. Aynı şeyleri hissetmiyorum. Git istiyorum, gidim istiyorum. Beni bu hale sen getirdin, sana kocamann bir alkışşşşş. Güçlendim belki de fark ettim de sana içimde bir yer yok artık. Ne bileyim bana zevkten başka bir şey vermiyorsun artık. Seninle aynı duyguları hissediyorum artık. Geçen seviştikten sonra sarıldın ya hani omuzumdan falan öptün o zaman tüylerim diken diken olmadı mesela.
Ne bilim işte git artık. Sen benim hayallerimde ki adam değilsin. Sadece canımı acıttığın için bağlanmışım sana. Git işte arama sorma mesaj atma. Görüşmeyelim. Kokunu unutmak istiyorum, ezberlediğim vücudunu unutmak istiyorum. Birbirimize bedenlerimizden başka verecek hiçbir şeyimiz olmadı, iğreniyorum artık vücudumdan. Sen hiçbir zaman bana bir şey hissetmedin, düşünmedin bile. Laflarının nereye gideceğini bilmeden konuştun, kırdın, paramparça ettin. Yeni yeni topluyorum kendimi. Başkaları için heyecanlanabiliyorum artık.  Yani artık olsan da olur, olmasanda. Pişman olacağımı da düşünmüyorum. Sürekli küsüp barışıyoruz laçkalaştı artık. Değişiyorum. Ben seni tam üç yıl bıkmadan bekledim. Artık pes ediyorum. Sonu yoktu bunun, nereye kadar böyle devam edecekti ki zaten? Geceleri dua etmeyi de bıraktım, seni istemiyorum Tanrı'dan artık. Artık beni sevsen de bir şey değişmez. Değişen benim.
Sen benim hayalimdeki adam değilsin, rüyalarımı süsleyen prens değilsin. Bunu geçte olsa anladım. Benden çok şey aldın ama canın sağ olsun. Bundan sonrası kendimi kandırmak olur. Ne diyelim sağlık olsun. Yok hayır sana benden bir daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder