Powered By Blogger

6 Ocak 2015 Salı

Yanından ayrılamazken, çok uzaklara gitmeye alıştırıyorum kendimi. Başka bir şey istemiyorum, hayat çok zor yeni farkına varıyorum. Sensiz hayat çok zor, gündüzler zor, geceler desen tam bir işkence. Kalsam olmuyor, gitsem hiç olmuyor. Ne yapayım ben? Seni sevişirken bile özlerken ben ne yapayım? Sen gitme, seni suçlamayayım,bütün suç yine benim olsun diye tamamiyle ben bitirmek istiyorum. Bugün okulda koridorda beni izledin ya ne bileyim bir tuhaf oldum. Hala bir umut var ben sana bu yazıyı vermeden belki beni seversin diye. Ama sana bunları verdikten sonra, sen bunları okuduktan sonra hiçbir önemi yok. En çokta ellerimi kirli sakallarında gezdiremeyeceğime üzülüyorum. Boynundan öpemicem mesela artık. Deli gibi özlicem belki yine intihara falan kalkışırım ama ölmem yani sorun yok, daha önce denedim olmadı şanssız insanım ben zaten ne istediysem olmadı. Hayatımı sikip attın, ölmüşüm çok mu? Arabesk müzik dinlemeye başladım, içki nedir bilmeyen ben alkolik oldum, sigaraya başladım, ağzımdan küfür eksik olmuyor, herkesten iğreniyorum... Biri bana dokununca elleri falan değince ürküyorum, sürekli kusuyorum, ağlamalarımı saymıyorum bile. Peki ben bunları hak edecek ne yaptım? Sadece seni sevdim, bir tek seni sevdim lan ben. 
Seni yıllarca aramasam belki aklına bile gelmem. Beni bu kadar umursamayan bir insana bu duygular çok fazla. Belki de ben senin götünü kaldırdım. Ben seni bu kadar düşünmeseydim rollerimiz olduğundan daha farklı olacaktı. Ne desen içimde büyütüyorum. Kafamda kuruyorum, yok yere de üzüyorum kendimi. Sen suçlu değilsin, bütün suç benim. Şimdi saatler, günler karma karışık ne olur artık bitsin. Dayanamıyorum daha fazla.
Ne güzel demiş bestekâr Avni Anıl :
"Öyle dudak büküp hor gözle bakma 
Bırak küçük dağlar yerinde dursun 
Çoktan unuturdum ben seni, çoktan 
Ah bu şarkıların gözü kör olsun 
Güzelsen güzelsin, yok mu benzerin 
Goncadır ilk hali bütün güllerin 
Aklımda kalmazdı yüzün, ellerin 
Ah bu şarkıların gözü kör olsun 
Bir gülüşün var ki, kaş çatar gibi
En sıcak sözlerin azarlar gibi
Hiç bağlanır mıydım çocuklar gibi
Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Sonunda tuz bastım gönül yarama
Nice dağlar koydun, nice, arama
Seni terkedip de gitmek var ama
Ah bu şarkıların gözü kör olsun"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder