Powered By Blogger

25 Kasım 2014 Salı

Aramızda geçen soğuk olayları bir tarafa koyup tekrar buluşmaya karar verdik. Bu sefer kapıyı vurup çıkmadım. Annesi ve babası ayrı olduğundan ve annesi genelde şehir dışında çalıştığından sürekli yalnızdı evde. Bu yüzden çok rahat oluyoruz. Evi ben gelmeden hazırlamış odasının perdeleri siyah hepsini çekmiş gece gibi olmuştu odası. Neyse gittim eve önce biraz oturduk falan elimden tuttu ayağı kaldırdı beni ellerini göğsümün üzerinde gezdirdi. Odasına geçtik "seni çok özledim" dedi. Yalan söylediğini düşündüm o an.Tenimin kokusunu özlediğini söyledi. Bu sefer boynumu öyle güzel öpüyordu ki çok farklıydı. Benim onu öpüşüm gibiydi bu öpüş.Gömleğimin düğmelerini açmaya başladı yavaş yavaş. Açarken düğmeleri göğsümden öpmeye başladı, gömleği çıkardı ve aşağı doğru tek tek öptü. Göğsümden, Göbeğimden. öperek inerken aşağı pantolonumun düğmelerini açtı ve yavaşça çıkarttı. Hızlıca onun üzerini çıkartmaya başladım. Sonra  tamamen soyunduk. Aylar sonra ona yeniden dokunmak paha biçilemezdi. Nefes alamıyordum heyecandan. O gün bizim bildiğimiz öküz gitmiş yerine bambaşka bir aam gelmişti. O kadar kibardı ki inanamıyorduum onun o olduğuna. Tabi aradan üç-dört ay geçmiş ters bir şey söylese yine kapıyı vurup gidicem sürekli alttan alıyor bu yüzden. Üzerime çıktı göz gözeydik bir elimle sırtını okşuyordum, diğer elimle yüzüne dokunuyordum. Gözlerimin içine bakarken onu içimde hissettim acı veriyordu fakat mutluydum. Belki de onun bana çektirdiği acılar bana zevk veriyordu. Nefesini tenimde hissetmeyi özlemişim. Bazen benim için beyaz atlı prens olup, bazende kanlı bıçaklı katil olmayı nasıl beceriyor anlam veremiyorum. Daha derinde daha çok  içimde hissetmek istiyorum onu. Seviştikten sonra kalkarken alnımdan öptü duş almaya gittik. oturup konuştuk daha sonra kardeşinin gelmesine yarım saat kalmıştı o kadar uzun sevişmişiz ki saatler geçmiş. O an onu tekrardan istediğimi fark ettim dizine uzanmıştım öpmeye başladım acele davranıordum kimse kucakladı beni tekrar yatağına gittik bu sefer canım daha çok yanıyor daha fazla zevk alıyordum teni tenimden ayrılsın istemiyordum. 15 dakika içerisinde toparlandık. Bakalım hikayemiz diğer buluşmamızda nasıl devam edecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder