Powered By Blogger

24 Aralık 2014 Çarşamba

Çok özür dilerim. Binlerce kez özür dilerim ama buna mecburdum. Başımı başkasının omzuna koymaya mecburdum. Soğumalıyım artık senden. Sadece başımı omzuna koydum ama ne bileyim sanki kirlendim. Kendimden iğrendim bir an. Bu çocuktan yara bandı diye söz edim. Belki benim derin yaralarımı sarar. Çok iyi bir insan, ne bileyim tuhaf biraz. Sana çok benziyor, belki de beni çeken bu. Rüyamda bile seni aldattığımı görüyorum. Uyanınca kendimden utandım ya. Bu kadar bilinç altıma işlememeli bu durum. Numaramı vermedim o çocuğa, hiçbir sosyal hesaptan eklemedim. Saçlarıma dokundu bugün o. Geri çektim kendimi. Kendimi iğrenç hissediyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sen beni arafta bırakıyorsun. Arafta kalmak ne demek sen bilir misin? Çaresiz kalmak? Ne yapacağını bilememek? Kasıklarıma bıçaklar saplanıyor sanki o kadar acı çekiyorum. Bu yazıları okuyan biri geçen gün yazdı bana "Derde kalacaksın, kuruyup gideceksinbu çocuk yüzünden." dedi. Ne diyeceğimi bilemedim. Haklıydı belki de, belki de bu yüzden sustum. Gün geçtikçe zamanımız azalıyor ve ben deliriyorum. Senin aklına gelmiyor mu biteceği? Kal diyemiyorum. Gururumu siktirip attım, daha fazla küçülemem gözünde biliyorum ama kal da diyemiyorum artık.
On beş yıl sonrasını hayal et şimdi. Güzel bir işin var hayal ettiğin gibi avukat olmuşsun. Her zamanki gibi çok şıksın jilet gibi takım elbise. Hatta açık mavi gömlek giymişsin, lacivert tonları pantolon, kahverengi kemer ve ayakkabı, şık bir de saat. (Sana mavi çok yakışıyor.)  Ben de avukat olmuşum ikimizde bayağı kariyer sahibiyiz bende siyah kalem eteğimi giymişim üzerine bordo gömlek, altına da stiletto ayakkabı saçlarımı aşağıdam dağınık topuz yapmışım falan... İkimiz bir iş yemeğinde karşılaşıyoruz ne yapardın? Yıllar sonra ikimiz de hayatımıza güzel yönler vermişken, yıllarca hiç görüşmemişken aniden çıksam karşına ne yaparsın? Bende her şey başa döner. Hele de bir elini cebine koyup yürüsen biterim ben. Beni ikinci kez öldürürsün. Yine belli etmem dimdik dururum karşında. Ama bil ki bu karşılaşma benim hayatta en çok korktuğum şeylerden biri.
Lütfen yıllar sonra bir yerde karşılaşmayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder