Powered By Blogger

7 Aralık 2014 Pazar

Gitmemişşşşş! Yaşasınnn, gitmemiş. Düşünün gitmemiş o kızın doğum gününe. Acaba ben tirip attığım için mi gitmedi? Yok be kesin başka işi vardı ondan gitmemiştir. Sonuç olarak gitmemiş. Ya nasıl mutlu oldum anlatamam. O ecem falliğine kraliçem demişti vay dümbük ne kadar üzdü beni. Beter olsun Allah'ım sürünsün! Nasıl ağlattı o piç beni! Antalya'yı araştırıyorum şu an. Seneye inşallah Antalya da yaşıyor olacağım. İnşallahhh! Haziran ayında yapılacaklar listesi:
1. Mezuniyete bomba gibi gitmek.
2. Mezuniyette hayatımı mahfeden kişiyle öpüşmek.
3. Hazırlayacağım bu kitabı vermek.
4. Kitapla birlikte ona yol vermek.
5. Yavaştan eşyalarımı toplamak.
6. Biten sınavların ardından büyük bir depresyona girmek.
7. Bir süre telefondan uzak durup, aranmak.
8. Antalya için alışveriş.
9. Günlerce ağlamak.
10. Tatil sonu bu şehirden siktir olup gitmek.
11. Yeni hayat.
Bundan sonra herkes kendi yoluna bakar. Belki bu evreyi atlatmak zor olmayacak ama başaracağım.
Kimse vazgeçilmez değildir. Kendini hint kumaşı falan sanmasın çünkü, ipeğin bile çakması var artık. Sen benim için Chanel ruj kadar değerli değilsin.
Yeni baştan doğma zamanı geldi. Beni öldürüyorsun. Dediğim gibi şimdi yeniden doğma zamanı.
Kim kimi kullanıyor görelim bakalım.
Hayallerim var artık, sensiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder