Powered By Blogger

14 Mayıs 2014 Çarşamba

Görüşmeyeli uzun zaman olmuştu 2 hafta kadar. Buluşacaktık, kalbim küt küt çarpıyor böyle deli gibi. Asansörde birkaç komşusu gördü bizi nasıl utandım. Eve girdik, o banyoya girdi ben de ona yemek hazırladım. Banyodan çıkınca yanına çağırdı yerde melekli bir bileklik bulmuş kopmuş falan meleği görünce aklına ben gelmişim almış hemen tamir etmiş onu taktı bana. Kopup duruyordu sürekli bende kolye yaptım daha sonra onu. O kolye benim için dünyanın en değerli kolyesi. Hala boynuma taşırım kolay kolay çıkartmam. Beni ne zaman öpse o kolyenin üzerinden öper önce göğüslerimin üzeri, sonra boynum dudaklarım derken sarhoş oluyorum hatırlamıyorum gerisini.Bazen düşünüyorum o da beni sevmese neden bu kadar ilgi göstersin ki bana diye ama cevap bulamıyorum. Tesadüfen bu yazıları okusa ne yapar acaba çok merak ediyorum. Bir gün bunları okutacak olursam ona sonra öldürürüm kendimi utancımdan, yüzüne bakamam. Tek istediğim başkasına aşık olmasın, benimde olmasın. Dizlerimde uyutacağım onu bir gün saatlerce yüzüne bakıcam, boynundaki benlerini izlicem, kirpiklerinin dizilişini ezberlicem. O bir gün benim olacak. Ben beklicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder