Powered By Blogger

22 Mayıs 2014 Perşembe

Zerrelerine kadar aşık olduğum adam. Sana bugüne kadar söylemek istediğim her şey şimdi boğazımda düğüm. Ben senin için seviştiğin kızdan başka bir şey değilim. Ben bütün benliğimi sana adadım. Sana bir kez olsun sevdiğimi söyleyemedim. Seni sonuna kadar yaşamak istiyorum. Ne hissettiğimi bilmeni istiyorum. Cesaretimi toplayıp seni tamamen kaybetme ya da tamamen kazanma riskini nasıl göze alabilirim?  Beni öldürüyorsun ve haberin yok. Acılarımı ağlayarak dindiremiyorum. Yanındayken mutlu gibi görünsem de canım en çok o zaman acıyor. Ahh Esmerim! Senin gülüşüne ömrümü veririm. Sürekli hayalimdeki seni anlatmaktan yoruldum insanlara. Buralardan gidip seni görmemek istiyorum. Göz görmeyince gönül katlanır derler ya hani belki ben de o zaman sensizliğe dayanırım. Seni her gördüğümde acı çekiyorum. Kalbime bıçaklar saplanıyor. Bu benim sana söyleyemediğim kaçıncı mektubum bilmiyorum ama bildiğim tek şey SENİ SEVİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder