Powered By Blogger

11 Mayıs 2014 Pazar

Onlara gidip makarna yapacağıma söz verdim. Anlaştık okul çıkışı önce bize gittik, ben üzerimi falan değiştirdim. Otobüste giderken elimi tuttu bir an kalbim ışık hızından daha hızlı çarpmaya başladı. O ne mükemmel bir andı Tanrım? O an Tanrı'ya milyonlarca kez şükür ettim bana o anı yaşattığı için. Eve gittik makarna yapmadım evde makarna yoktu. Bizde bisküvi meyve suyu falan yedik. Zayıf bir kızdım kilo aldığımı ve çok yakıştığını söyledi. Salona geçtik televizyonu açtı, bir müzik kanalına geçti birlikte şarkı söyledik dans ettik. Bir an sarıldı bana. Kucağına aldı döndürdü sonra koltuğa oturduk dudaklarıma baktı, baktı, baktı... Gözlerime... Beni öptü. O beni öptü ya dünya durdu. Beynim sanki işlevini durdurdu, ellerimi nereye koyacağımı bilemedim ben de yüzüne koydum. Katilim beni öpüyordu ve ben mutluluktan uçuyordum. Bir insan katiliyle öpüşmekten ne kadar keyif alabilir ki? Tanrım ben deliriyor muyum? İlk defa nefesini bu kadar yakın hissetmiştim. Çürük vişne kokulu bir parfümü vardı. Yüzü, o boynundaki benleri.. Bütün çizgilerini ezberlemiştim. Gülerken yüzünde hangi çizgiler beliriyor onu bile ezberlemiştim. Ben aşık olacak ne günah işlemiştim Tanrım? Neden bana bu acıyı çektiriyorsun? Sorularıma neden yanıt bulamıyorum? Bana dokundu diye 2 gün banyo yapmadım kokusu gitmesin diye dudaklarımı yıkamadım tadı gitmesin diye. Gözlerimi kapattığım her an o anı yaşıyordum sanki. O anı hayal ettikçe sanki havada onun kokusu esiyordu, rüzgar ıslıklarını onun ses tonuyla çalıyordu sanki. Tanrım sen bana yardı et, ben deliriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder