Powered By Blogger

14 Mayıs 2014 Çarşamba

Okulda bizim sevgili olduğumuz hakkında dedikodular çıkmış. Bayağı açıldı aramız bilinmesini istemiyorduk ikimizde. Dedikodular dağılsın diye okuldan bir kızla yakınlaştı. Deliriyorum tanrım onu başka bir kızla konuşurken görünce çıldırıyorum! Kalbimi acıtıyor, hep söylerlerdi inanmazdım bir kalp nasıl acıyabilirdi? İnanmazdım. Yastığı yüzüme bastırarak ağlıyorum geceleri. Onunla sevişmek bile yetmiyor bana, daha yakınımda istiyorum. Bana ölümden daha yakın olsun istiyorum. Fotoğraflarına bakıp uyuya kalmak istemiyorum. Her sabaha onunla uyanmak istiyorum, kollarında... Uyurken bile bana hep dokunur, dokunmadan uyuyamaz. Sarılır, öper omuzumdan. Öldüğümü görmüyor mu? Duam kabul olsun artık tanrım! Neden cesaret gösterip ben bu adamı seviyorum ve biz bu adamla düzenli olarak sevişiyoruz diyemiyorum kimseye? Onu tanıdım tanıyalı yolumu kaybettim. Ben böyle değildim çok yorgunum, önceleri bitmek bilmeyen enerjim vardı. Ortalığı inleten kahkahalarım vardı benim, ben neden unuttum gülmeyi? Bu gece sana açtım ellerimi ve ağlayarak dua ediyorum, Tanrım ya al bu canımı ya da dindir bu yangınımı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder