Powered By Blogger

19 Mayıs 2014 Pazartesi

İkimizinde canı sıkkındı birkaç şişe bira alıp onlara gittik, biraz içtik. Hafif çakır keyif oldum, bünyem zayıf hemen sarhoş olurum. Beni kucakladı odasına götürdü öptü, ben gözlerimi kapattım o beni öptü... O kadar güzel öpüyordu ki alkolden değil öpüşünden sarhoş oldum. Uzandık, sarıldı bana. Seviştik... Nefsi boynuma çarptıkça ben kendimden geçiyordum. Biraz doldu gözlerim arkamı döndüm sarıldı bana. Ağladığımı görmesin diye döndüm arkamı ona. Sarıldı sırtımdan öptü. Kalktı bir sigara yaktı, sigarası olmak istedim beni içine çeksin içinde ciğerlerinde dolaşayım istedim. Banyoya girdi, kapının önüne oturdum vücuduna değen su damlacıklarının sesini dinledim. Odasına geçtim çürük vişne kokulu parfümünü kokladım, sıktım biraz üzerime. Saçlarım bozulmuştu banyodan çıkınca saçlarımı yaptık birlikte, makyajımı yaptık. Sonra yemek yedik. Mutfağı dağıtmıştı toparladık. Bir an onunla aynı evde yaşadığımı hayal ettim ne güzel anlaşıyoruz dedim. Sonra dalga geçtim evli gibiyiz diye oda belki oda olur dedi. Neden sürekli laf atıyor bu konuyla ilgili bizim bir geleceğimiz yok. Ne başı belli bu ilişkinin ne de sonu. Birbirimize verdiğimiz yeminlerimiz yok, güzel sözlerimiz yok ama neden bu kadar bağlıyız birbirimize? Aklım almıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder