Powered By Blogger

16 Mayıs 2014 Cuma

Yatakta karşılıklı oturduk. Öptü beni, ellerini vücudumda gezdirdi. Kalbim o kadar hızlı çarpıyordu ki gömleğim hareket ediyordu, yavaşça gömleğimin düğmelerini açtı ve göğüsümden öptü. Öldüm, sanki o an kalp krizi geçiriyordum. Tarif edilemez bir duygu anlatamıyorum. Boynumdan öptü, boynundan öptüm. uzandı sarıldı bana arkamdan sırtımı öptü. Kollarının arasında kayboldum. Seviştik ve uyuduk. Onun kollarının arasındayken  dünya duruyor, işte huzur diyorum, bütün ömrümü orada geçirebilirim. Boynuma çarpan nefesi,teninin sıcaklığı... Bunları düşünüyorum ve cehennemde sonsuza dek yanmayı göze alıyorum. Tarifi olmayan bir duyguyla aşığım ona. Her zerresini hissetmek istiyorum, sürekli yanımda olsun ,sürekli nefesini hissetmek istiyorum... Onunla ilgili her an hafızamda. Unutamıyorum, imkansız ben onunla her anımı dolu dolu yaşıyorum. Onu yaşamak istiyorum günahıyla sevabıyla. Katilim için yanmaya hazırım. Yanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder